با توجه به گسترش شهرها و توسعه انواع مکان های عمومی نظیر مدارس، بیمارستان ها، کارخانجات، رستوران ها، انبارها و مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری، لزوم رعایت بهداشت عمومی در این اماکن به یک ضرورت جدی تبدیل شده است. افزایش جمعیت آفاتی مانند موش و حشراتی مانند مگس، مورچه و سوسک، سلامت و بهداشت عمومی را تهدید می‌کند. در عین حال مبارزه مکانیکی و شیمیایی با این موجودت در سطح وسیع، کم نتیجه بوده و حتی آثار زیان بار زیست محیطی برجای گذاشته است. احتمال تماس انسان با طعمه ها و سموم به کار رفته و احتمال مقاومت حیوانات موذی و حشرات به این داروها، از عواقب روش های مبارزه شیمیایی است.

ما با شناخت مشکلات فوق و با هدف کنترل آفات و حشرات به روش های ارگانیک و با حداقل استفاده از سموم و مواد شیمیایی، با مشارکت شرکت DELTA ILACLAMA ترکیه، علاوه بر واردات، تولید و عرضه انواع محصولات و تجهیزات کنترل ارگانیک آفات و حشرات، خدمات تله گذاری، کنترل و مراقبت، و مبارزه با آفات را نیز در اختیار عموم قرار داده ایم.

دانش فنی این محصولات از طریق شرکت بسیار کارامد و موفق DELTA ILACLAMA ترکیه تامین شده و برخی بخش های حساس و فناوری های ویژه مانند فناوری Fly control از آلمان وارد میشود. در حال حاضر بدنه و کلیه بخش های فلزی و پلاستیکی تجهیزات، در ایران تولید می‌شوند و در آینده با انتقال تکنولوژی، بخش اعظم تولید در داخل کشور انجام خواهد شد.

 

ضدعفونی و پاکسازی کاملا ایمن و ارگانیک

تجهیزکاران آراهونام در زمینه ضدعفونی با بخشهای زیر آماده همکاری می باشد.

بدون تعطـیلی موقت آشپـزخانه و …  |   بدون نیـاز به جابجـایی اشـیاء   |   بدون اثـرات سوء در محیـط   |   بدون نیـاز به پاکسـازی محیط بعـد از اجرا   |   100 ٪ موثـر برای انواع سوسـک و مـورچه

مدارس

رستوران، آشپزخانه

سوله، انبار

مغازه، فروشگاه

کارخانه، کارگاه

ساختمان مسکونی

ساختمان اداری

شرکت تجهیزکاران آراهونام خود را متعهد به نوآوری و تحقیق در مورد فناوری های جدید می داند تا راه حل‌هایی را توسعه دهد که راه پیشگیری و مدیریت آفات را پیش ببرد و راه حل هایی مؤثر و سازگار با محیط زیست، مطابق با استانداردهای جهانی برای کنترل آفات شهری متناسب با نیاز شما ارائه می دهد. ممانعت از آسیب های زیست محیطی در عین مبارزه با آفات طبیعی از جمله اولویت هایی است که شرکت تجهیزکاران آراهونام خود را نسبت به آن مسئول و ملزم می داند.

شرکت تجهیزکاران آراهونام ارائه کننده خدمات ضدعفونی با دستگاه ULV ( مه پاش سرد) می باشد، در صورت تمایل به توضیحات بیشتر و رزور وقت برای ضدعفونی کردن محیط خود می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما  با همکاران ما در ارتباط باشید.