در دنیای مدرن امروز و به خصوص در شهرهای پرجمعیت، خرید وسایل روزمره منزل به یک معضل برای خانواده ها تبدیل شده است. و برخلاف زمان‌های گذشته که تمام خریدهای روزانه مردم از بقالی‌های کوچک انجام می‌شد اغلب مردم ترجیح می دهند برای خرید فقط به یک فروشگاه مراجعه کنند و تمامی وسایل مورد نظرشان را خریداری کنند. همین امر باعث شده است که دوره مغازه های کوچک قدیمی سرآمده و بقالی ها و سوپرمارکت های کوچک جای خودشان را به هایپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ و مدرن بدهند.

عرضۀ مستقیم محصولات و در کنار هم قرار دادن تمام سبد خرید یک خانواده، سیاستی است که در این فروشگاه‌ها دنبال می شود. موضوعی که هم سود مالی خوبی را به جیب مصرف کننده واریز می کند و هم می تواند برای فروشنده کاری درآمدزا باشد.

و احتمالا شما هم فردی علاقه‌مند به مشاغل آزاد و راه‌اندازی یک کسب و کار پر سود هستید، و به همین خاطر به راه‌اندازی هایپرمارکت یا سوپر مارکت فکر کرده‌اید و این شغل را  به واسطه نوع آن و نیاز مشتریان، یک کسب و کار تضمین شده و بدون دردسر می‌بینید، اما شاید بهتر باشد کمی در این طرز فکر تجدید نظر کنید، اگرچه محصولات عرضه شده در یک سوپر مارکت بخشی از نیازهای اساسی عموم است و این از دید آغازکننده کسب و کار دلیلی کافی برای ورود به این حوزه می‌باشد، اما در حقیقت اداره چنین شغلی مستلزم داشتن توانایی مدیریتی قوی و صرف زمانی بسیار زیاد است. علاوه بر این، جهت راه‌اندازی این کسب و کار، شما نیاز به بررسی همه‌جانبه نکات گوناگونی خواهید داشت که بی‌توجهی به این نکات می‌تواند شما را از داشتن یک کسب و کار موفق کاملاً دور کند.

شرکت تجهیزکاران آراهونام که تیمی متشکل از افراد تحصیل کرده در زمینه مدیریت، طراحی و دکوراسیون هایپرمارکتها، و تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر و نگهداری تجهیزات فروشگاهی و سردخانه می باشد که آموزه های آکادمیک خود را با سالها تجربه و خلاقیت و نو آوری در هم آمیخته اند با هدف مشاوره تخصصی، طراحی از صفر تا صد نسل جدید هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و سردخانه‌ها و تجهیز از صفر تا صد فضاهای تجاری تاسیس گردیده است و تا به امروز توانسته است رضایت کامل مشتریان را جلب نماید مفتخر است به عنوان مشاور، طراح و تامین کننده تمامی تجهیزات مورد نیاز شما را در ایجاد یک کسب و کار موفق و سود ده همراهی کند.

مراحل راه اندازی فروشگاه

مراحل راه اندازی از صفر تا صد فروشگاه توسط شرکت آراهونام

1.


تماس با شرکت آراهونام و انجام مشاوره

ابتدا با شماره‌های ( 09120993794 - 09120848365 ) تماس گرفته به شما وقت مشاوره داده می شود. و بعد از هماهنگی لازم توسط مشاورین ما یک جلسه تلفنی، واتساپی و یا حضوری جهت دریافت اطلاعات اولیه برگزار می‌شود.

2.


بازدید از محل

بعد از هماهنگی های اولیه کارشناسان ما به محل شما اعزام شده و بررسی های تخصصی از مکان شما انجام می شود و برآیند هزینه های راه اندازی محاسبه و به شما اعلام می گردد.

3.


طراحی، تامین و تجهیز

با توجه به نتایج مشاوره اولیه و بررسی حضوری از مکان شما و برآیند هزینه ها، طرح نهایی فروشگاه توسط طراحان ما به بهترین و تخصصی شکل ممکن طراحی شده و کلیه تجهیزات لازم توسط شرکت آراهونام تهیه می گردد.

4.


اخذ مجوزهای لازم

در هر مرحله‌ای از کار که نیاز به مجوز باشد همکاران ما تمامی مراحل رو طی کرده و بدون ایجاد هیچ گونه دغدغه فکری برای شما در کوتاهترین زمان ممکن کلیه مجوزهای لازم و قانونی برای شما اخذ خواهد شد.

لزوم بهره گیری از مشاوره در طراحی و تجهیز فروشگاه

طراحی داخلی فروشگاه و تجهیزاتی که برای نگهداری و در معرض فروش قرار گرفتن کالا به کار می رود، با توجه به استراتژی شرکت طراحی و آماده سازی شوند. در بازار انواع مختلف تجهیزات و کالاهای مورد نیاز برای تجهیز فروشگاه وجود دارد که انتخاب و خرید هر یک از آنها بایستی با استفاده از تجربه صاحبان کسب و کار و یا بهره گیری از خدمات مشاوره فعالان این حوزه صورت پذیرد. با استفاده از خدمات مشاوره و تجربیات طراحان فروشگاه، انتخاب تجهیزات هوشمندانه تر بوده و در نهایت می تواند منجر به مدیریت زمان و هزینه در راه اندازی فروشگاه شود.

در صورت تمایل به استفاده از تجارب کارشناسان تیم آراهونام با شماره های زیر در تماس باشید

شماره تماس : 09120993794
شماره تماس :
09120848365

ساعات پاسخگویی : 9 صبح تا 5 عصر
(پنجشنبه ها: 9 صبح تا 2 ظهر)